کودکان خودمان را بهتر بشناسیم

سخن های یک مادر مجرد در رابط با نوزاد و مادر

کودکان خودمان را بهتر بشناسیم

سخن های یک مادر مجرد در رابط با نوزاد و مادر

درباره نی نی ناین

فروشگاه اینترنتی نی نی 9 در سال 1400 و به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولات مرتبط با بارداری، مادران و نوزاد شروع به فعالیت کرد. 
خدمات این وب سایت به طور کلی عرضه محصولات مرتبط با مادران، بارداری و نوزاد می باشد. این محصولات هم شامل کالاهای تخصصی پزشکی و هم دربرگیرنده کالاهای مورد نیاز مادر و نوزاد در دوران بارداری و پس از تولد می باشد. 

آشنایی و خرید این کالاها هم برای مراکز درمانی، بیمارستان ها و مطب زنان و هم بری مادران در منزل لازم و مورد توجه است. پس اگر قصد بارداری دارید و یا پزشک زنان و ماما باشید، میتوانید از محتوای سایت که به صورت کاملا تخصصی و کاربردی در نظر گرفته شده است، بهره ببرید. 
نی نی ناین علاوه بر این در تولید محتوای مرتبط با حوزه زایمان و بارداری فعالیت دارد تا آگاهی و اطلاعات مادران را ارتقاء بخشد. اگر این اولین تجربه شما از بارداری است و یا تصمیم به فرزند آوری دارید، محتوای این سایت راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.
مطالب این سایت به بررسی وضعیت فیزیولوژیک زنان در مدت حاملگی و پس از آن میپردازد. 
این مطالب شامل بررسی تغییرات جنین و مادر در دوران بارداری، نکات و توصیه های مهم به زنان و توضیح انواع روش های زایمان میشود. از آنجا که برای تمام زنان دوران بارداری، حساس و منحصر به فرد است، دانستن این نکات و توصیه ها میتواند در سلامت و کیفیت بارداری شما تاثیر گذار باشد. 
لازم به ذکر است دوران بارداری برای هر زن و مادری یک تجربه منحصر به فرد است. ما تلاش کرده ایم مهمترین و اصلی ترین تغییرات را در این دوران بررسی کنیم تا آگاهی و امادگی شما را برای این تجربه شیرین بالا ببریم. 
محصولات ارائه شده در سایت نیز کاملا تخصصی، پر کاربرد و باکیفیت هستند تا نیاز شما را در این دوره حساس و مهم برطرف نمایند. کالاهای مرتبط با بارداری، زایمان و مراقبت از نوزاد تنوع بالایی دارند و معرفی و عرضه آنها در این سایت به شما امکان شناخت و مقایسه را خواهد داد. 
شما میتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود انواع شیردوش، گن بارداری، گن پس از زایمان و ... را تهیه کنید. استفاده از این محصولات به شما کمک میکند تا بارداری آسان تری را تجربه کنید و از این دوره لذت ببرید. 
هدف ما بالا بردن آگاهی و کیفیت دوران حامگلی برای مادران و سهولت دسترسی به کالاهای تخصصی برای پزشکان و متخصصان در حوزه زنان می باشد.
تمامی کالاها از بهترین برندها و بالاترین کیفیت است و کاملا کاربردی و مرتبط با این حوزه می باشد. امکان مقایسه کیفیت و قیمت و انتخاب کالای مناسب و مورد نیاز شما در اینجا وجود دارد. 
مجموعه نی نی ناین توسط گروهی از پزشکان مامایی، مهندسین پزشکی و متخصصین برنامه نویسی اداره میشود. 
لازم به ذکر است کلیه کالاهای این فروشگاه آنلاین توسط هلدینگ افراطب تامین میشود که دارای بیش از سی سال سابقه در زمینه ارائه تجهیزات پزشکی می باشد. تجربه ما در زمینه تامین کالاها و تجهیزات پزشکی تضمین کننده کیفیت محصولات می باشد. 

امکانات دستگاه سونیکید

دستگاه سونیکید از پرکاربردترین تجهیزات در زمینه مامایی می باشد. با استفاده از جنین یاب یا سونیکید میتوان تعداد ضربان قلب جنین را در شکم مادر محاسبه نمود. صدای قلب جنین به منظور اطمینان از سلامت او ضروری است که به وسیله این دستگاه و به کارگیری روش ماوراء صوت دالپر انجام می گیرد.

صدای قلب جنین در مادران لاغر از هفته هفتم و در مادران چاق از هفته بیستم قابل تشخیص می باشد. پزشک برای اطمینان از سلامت جنین از این دستگاه استفاده میکند.

در این دستگاه تئوری دالپر، سیستم فراصوت و پروب تبدیل کننده پیزو الکتریک وجود دارند تا صدای قلب جنین را منعکس نمایند. صدای قلب جنین از طریق بلندگو قابل شنیدن خواهد بود.

این دستگاه به صورت دیجیتال شدت صدا را کنترل میکند و مجهز به سیستم هوشمند میکرو کنترلی می باشد. دستگاه به وسیله سیستم شارژ داخلی کار میکند و به واسطه نمایشگر امکان شنیدن و مشاهده تعداد ضربان قلب را فراهم می نماید.

صدای خروجی دستگاه وضوح بالایی دارد و فاقد نویز می باشد.

از امکانات دیگر دستگاه می توان به قابلیت خاموشی خودکار اشاره کرد که در صورت بلا استفاده ماندن به طور خودکار خاموش خواهد شد.  

دوام باتری دستگاه مناسب است و برای استفاده در 300 آزمایش یک دقیقه ای کاربرد دارد. دستگاه به خوبی بین باتری و برق شهری سوئیچ خواهد شد. از دیگر امکانات این دستگاه میتوان به پروب 2.2 مگاهرتز، بدنه پلاستیکی و محافظ فلزی آن اشاره نمود.

دستگاه جنین یاب به صورت پرتابل (قابل حمل) طراحی شده و به این ترتیب در منزل و اورژانس نیز قابل استفاده خواهد بود.

به کار گرفتن پروب با تکنولوژی به روز، امکانات دستگاه را افزایش داده و کار یافتن جنین را آسان نموده است. این دستگاه همچنین جهت بهینه شدن صدای قلب از فناوری کاهش نویز نیز استفاده کرده است.

انتخاب فرکانس دستگاه برای سیستم بر اساس نفوذ خوب و بد بدون جذب زیاد انجام میگیرد. فرکانس کم انتخاب بهتری است. زیرا با تضعیف بافت ها به طور غیر خطی موجب افزایش فرکانس خواهد شد.

برای افزایش توان برگشتی دستگاه از فرکانس بالا استفاده میشود. زیرا هر سلول با مقدار بیشتری از سیگنال های ارسالی برخورد می نماید.

در زمان خرید سونیکید باید به استحکام کافی پروب ها در مقابل ضربه، ژل و نفوذ آب نیز توجه کرد. همچنین کیفیت بالای اجزای الکترونیک گیرنده و فرستنده نیز در مورد این محصول بسیار مهم می باشد.

امکان نمایش نمایش FHR و انقباضات رحم و امکان اتصال به سانترال و کامپیوتر نیز باید مورد توجه کاربر باشد.

خدمات پشتیبانی و گارانتی مناسب هم باید لحاظ شود. زیرا این دستگاه دارای اشکالات معمول همچون خرابی پروب ها میشود. این مشکل به دلیل قطع برق در سیم ها اتفاق می افتد. خرابی در ابتدا یا انتهای سیم ها معمولا بروز میکند و با قطع سیم و لحیم کاری مجدد میتوان این مشکل را رفع نمود.

گاهی کریستال های پروب به دلیل ضربه خراب میشوند. در این صورت باید پروب تعویض شود. در این حالت عملکرد دستگاه ضعیف خواهد شد. در این صورت بهتر است از گارانتی دستگاه استفاده نمائید. 

علت استفاده از گن بعد از زایمان چیست؟

بعد از زایمان شکم مثل قبل کوچک نمیشود و این به دلیل تغییر اندازه رحم است. مدتی طول میکشد تا رحم به اندازه قبل خود بازگردد. رحم به اندازه ای که کودک را در خود جا دهد بزرگ شده و حالا زمان میبرد تا دوباره کوچک شود و در لگن جا بگیرد.

برای اینکه زودتر این رحم به حالت اولیه خود بازگردد میتوانید از گن بعد از زایمان استفاده کنید. پوشیدن شکم بند در کوچک شدن شکم بعد از زایمان موثر است، به خصوص اگر زایمان شما طبیعی باشد.

 به طور کلی شکم بند برای استفاده مادران بعد از زایمان طراحی شده و به دور شکم بسته میشود. اما تمام گن های بعد از زایمان شبیه هم نیستند و مدل های متنوع و مختلفی دارند. اغلب این شکم بندها دارای نوار الاستیک پهن هستند که قابل تنظیم هستند و معمولا از زیر دنده تا پایین باسن را میپوشانند.

گن کمی به بدن فشار وارد میکند و باعث میشود تا رحم و شکم زودتر به حالت اولیه خود بازگردند.  

اگر زایمان شما به صورت سزارین باشد، میتوانید از انواع شکم بند با نوار های پهن استفاده کنید. این شکم بندها روی شکم یا پهلو قابل تنظیم هستند و به بافت شکم فشار وارد میکنند.

هدف اصلی از بستن شکم بند حمایت از شکم و تراز کردن آن می باشد. تا زمانی که بدن بتواند به حالت عادی خود بازگردد باید از شکم بندها استفاده کنید. علاوه بر این گن به رفع افتادگی و شلی پوست کمک میکند و در صورت سزارین میتواند مانع از افتادگی شکم روی بخیه ها شود.

همچنین به کاهش درد، افزایش تحرک و تثبیت لگن کمک میکند. استفاده از گن همچنین میتواند به بهبود جدایش شکمی نیز کمک می نماید. جدایش شکمی وضعیت ناشی از بارداری است و پوشیدن گن کمک میکند تا هرچه سریعتر وزن و اندام پیش از بارداری را به دست بیاورید.

اگر سزارین داشته اید می توانید بعد از زایمان از شکم بند استفاده کنید. برخی پزشکان اما توصیه می کنند بلافاصله این کار را نکنید. بهتر است پیش از زایمان در این مورد با پزشک خود مشورت نمایید.

اگر زایمان طبیعی داشته باشید معمولا استفاده از شکم بند چند ساعت بعد از زایمان مشکلی نخواهد داشت.

معمولا بهترین زمان بستن شکم بند برای زنانی که سزارین کرده اند، 6 تا 8 هفته بعد از زایمان می باشد. باید این زمان را صبر کنید تا زخم های ناشی از سزارین بهبود پیدا کند و بعد از آن در صورت تشخیص پزشک پوشیدن گن را شروع کنید.

برای تهیه این گن ها میتوانید به فروشگاه های آنلاین یا داروخانه ها مراجعه کنید. برخی مادران برای روزهای اول پس از زایمان که مقداری از وزن خود را از دست داده اند، شکم بندها در سایزهای مختلف تولید میشوند. دو طرف شکم بند باید باز باشد و براساس تنگی مورد نظر شما تنظیم شود. خرید گن لاغری بعد از زایمان مناسب و با کیفیت بسیار سخت است شما میتوانید با خرید از فروشگاه معتبری مانند nini9 خیالی راحت از خرید خودتان داشته باشید.

اغلب شکم بندهای بعد از زایمان دور شکم بسته میشوند و اغلب تا بالای باسن را میپوشانند. اما مدل های دیگری نیز از این محصول هستند که برای حفاظت و فرم دهی بهتر شبیه  یک شلوارک یا لباس زیر طراحی شده اند. سگک یا قزن نیز در این گن ها تعبیه شده تا پوشیدن و تنظیم گن راحت تر باشد.